SUBÜ Personel Daire Başkanlığı tarafından son bir yılda iş başı yapan personellere yönelik iki aşamalı oryantasyon programı düzenlendi. Programda üniversitenin tanıtımından protokol kuralları ve iş güvenliğine kadar birçok başlık altında sunumlar gerçekleştirildi.
Sakarya Uygulamalı Bilimler Üniversitesi (SUBÜ) Personel Daire Başkanlığı; üniversite bünyesinde son bir yılda büro personeli, destek personeli, bakım onarım çalışanı ve memur olarak iş başı yapan personel için iki aşamalı oryantasyon programı düzenledi. Programın T2 Konferans Salonu’nda düzenlenen ilk aşaması Rektör Prof. Dr. Mehmet Sarıbıyık’ın açılış konuşmasıyla başladı. SUBÜ İletişim Koordinatörü Öğr. Gör. Halid Özgür üniversitenin kurumsal kimliğiyle ilgili bilgiler paylaştı. Kalite Koordinatörlüğü’nden Fevzettin Aydın Kalite Yönetim Sistemi ile ilgili bir sunum gerçekleştirdi. Hakan Saltan Bilgi İşlem Daire Başkanlığı; Özgür Haykır Sağlık Kültür ve Spor Daire Başkanlığı; Erhan Şenöz İdari ve Mali İşler Daire Başkanlığı; Hülya Ayvaz Camcı, Meryem Demir Satılmış ve Yusuf Adıyaman ise Personel Daire Başkanlığı’nın görev ve faaliyet alanlarına ilişkin detayları paylaştı. Programın ikinci aşamasında ise Kültür ve Kongre Merkezi’nde SUBÜ personellerinin yanı sıra Sakarya Üniversitesi’nde (SAÜ) iş başı yapan personellerin de katılımıyla SUBÜ Sakarya Meslek Yüksekokulu Öğr. Gör. Zülfikar Özçelik tarafından ‘Protokol Kuralları ve Etkili İletişim’ eğitimi, SAÜ İş Sağlığı ve Güvenliği Koordinatörü Abdullah Balaban tarafından ‘Temel İş Sağlığı ve Güvenliği’ eğitimi verildi. Oryantasyon programına Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Oğuz Türkay, Genel Sekreter Dr. Öğretim Üyesi Gökhan Ergen ve Genel Sekreter Yardımcısı Hakan Kocaman da katılım sağladı.